Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag30.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Stadium väljer Glory Days

Publicerad: 28 Augusti 2020, 09:19

Stadium och Glory Days påbörjar ett samarbete inom content marketing. Uppdraget innefattar kreativ och strategisk innehållsproduktion för Stadiums marknader i Sverige och Finland.


Ämnen i artikeln:

StadiumGlory Days

I våras gick Stadium gick ut i en upphandling av en ny content marketing-byrå. Och innan sommaren föll valet på Glory Days. Samarbetet inleds den 1 september. 

– Vi är väldigt glada och förväntansfulla på det här samarbetet. Den erfarenhet och kompetens Glory Days besitter kommer hjälpa oss i vår resa att ta vårt digitala innehåll till nya nivåer. Tillsammans ska vi fortsätta leda branschen med både innovativt och inspirerande innehåll till våra kunder, säger Robin Liljestrand, content manager på Stadium i en kommentar.

I uppdraget kommer Glory Days ta fram innehåll för Stadiums digitala kanaler – sajt och sociala medier. Vidare kommer contentbyrån kommer även att ta fram lösningar för livesända event, som i vår har blivit en central del av Stadiums mediemix.

– Stadium är en drömkund. Att få vara med att utveckla Stadiums innehåll för att inspirera och informera sina kunder är en utmaning som vi ser fram emot mycket. Vi vill dra igång direkt, säger Daniel Roos account director på Glory Days.  

Glory Days bildades 2010 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping. Företaget arbetar med kunder såsom Axelent, Universum, Skånska Byggvaror, Sodexo, Scorett och AniCura.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

StadiumGlory Days

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.