Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråval

Stampen inleder samarbete med Stendahls

Publicerad: 30 Januari 2019, 09:08

Stendahls får uppdraget att utveckla Stampen Medias varumärken.


Ämnen i artikeln:

StendahlsByråvalStampen

I uppdraget ingår att bygga en starkare marknadsposition för Stampen Media-varumärken som Göteborgs-Posten, Hallandsposten och TTELA. Kommunikationen kommer att fokusera på journalistikens roll i samhället och vilken skillnad den gör i människors vardag.

– Oberoende journalistik är en central del i ett demokratiskt samhälle. Där har Stampen Media en mycket viktig roll att fylla. Vi har satsat kraftfullt på vår unika lokala kvalitetsjournalistik, där både nyhetsbevakning och djup analys ingår. Det kommer vi fortsatt satsa på. Nu vill vi också kommunicera vårt värde på ett nytt innovativt sätt och utveckla vår digitala affär ytterligare, säger Gunilla Bakkenes, marknadsdirektör på Stampen Media.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Ämnen i artikeln:

StendahlsByråvalStampen

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.