Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag09.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Stendahls i stor offensiv

Publicerad: 4 September 2015, 09:06

Henrik Segergren, Peter Johansson och Andreas Gunberg som är partners på Stendahls.

Reklambyrån Stendahls har haft en lyckosam vår med flera kundvinster. Därför presenterar de nu en mängd nya medarbetare som har stärkt upp den senaste tiden. Dessa är: Zeynep Sahin – AD, kreatör. Kommer närmast ifrån Moccup Mikael Andersson – Copy, kreatör. Kommer närmast ifrån Dear Friends Niklas Borg – Rollout Manager Per Nyrenius – Projektledare, f d marknadschef på Västtrafik och Craft. Kommer närmast ifrån Cordovan. Martin Klövmark – Projektledare event Caroline Johansson – Projektledare. Kommer närmast från Welcom. Andy McPherson – Systemutvecklare Craig Morey – Webbutvecklare Jonathan Wilsson – Webbutvecklare Magnus Lindvall – Systemutvecklare. Bland de nya kunderna återfinns Mölnlycke Healthcare, Göteborg Energi och Volvo Construction Equipment. – Den digitala transformation som sker nu sätter hög press på varumärken oavsett vilken bransch man är verksam i. Kunderna behöver säkerställa att deras varumärke tar en aktiv del i digitaliseringen på ett sätt som stödjer deras affär och sätter varumärket i rätt kontext genom förtjänad uppmärksamhet, säger vd Henrik Segergren i en kommentar.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerStendahls ReklambyråStendahls

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.