Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Swedbank på reklambyråjakt – F&B riskerar tappa: ”Lever fortfarande med konsekvenserna av penningtvättsskandalen”

Publicerad: 15 november 2021, 13:34

Swedbanks marknadschef Johan Bryngelson sonderar byråmarknaden igen.

Foto: Kampanjbild/Janne Naess

Storbanken Swedbank är i pitch och Forsman & Bodenfors riskerar ett kundtapp. För Resumé berättar marknadschefen Johan Bryngelson om förändringarna som ledde fram till upphandlingen.


Ämnen i artikeln:

SwedbankForsman & BodenforsPitch

Swedbank inledde sitt samarbete med Forsman & Bodenfors hösten 2015. Den då nytillträdde marknadschefen Johan Bryngelson valde då att bryta med Lowe Brindfors och kommunikationskonceptet ”Under eken” som hade tagits

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.