Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag07.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Tomorro’ tar in två nya kunder

Publicerad: 12 Februari 2015, 10:38

Johanna Svensson, vd på Tomorro'

Tomorro' har varit lyckosamma i pitcher den senaste tiden. Nu säkrar reklambyrån två köpcentrum på kundlistan i Valbo Köpcentrum och Hötorgscity.


Reklambyrån Tomorro' som startades 2010 av Johanna Svensson, Pamela Nyman, Helena von Matérn har sedan tidigare flera köpcentrum och fastighetsägare som kunder och nu får man alltså ytterligare två.

– Det är härligt med två nya handelsplatser med helt olika förutsättningar. Valbo köpcentrum har ett flödesstarkt läge i ett populärt handelsområde och där tar vi initialt fram ett kommunikationskoncept och ser över kommunikationen på lång sikt. Hötorgscity är en spännande uppdragsgivare där vårt arbete blir att rama in välkända shoppingstråk i Stockholms absoluta centrum. På sikt ska vi ge området ett tydligare ansikte, berättar Johanna Svensson, vd på Tomorro' i ett pressmeddelande.

Tomorro's uppdrag för Valbo Köpcentrum drar igång direkt med att ta fram ett  kommunikationskoncept för att ge marknadsföringen en röd tråd. Samtidigt tittar reklambyrån tillsammans med fastighetsägaren, på en plan för hur kommunikationen ska utvecklas tillsammans med projektet kring Valbo köpcentrum som innefattar nyetableringar och ombyggnationer.

Valbo Köpcentrum ägs av CBRE Global Investors och förvaltas av CBRE Basale AB  Köpcentrumet har ca 60 butiker.

HötorgsCity inkluderar fastigheter som ägs av fem olika fastighetsägare: Vasakronan vasakronan.se, Ramsbury, Axfast axfast.se, Stockholms Stad och  AMF fastigheter.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.