Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

TomTom väljer Text100

Publicerad: 31 augusti 2017, 07:11

GPS-tillverkaren TomTom anlitar Text100 som nordisk byrå för marknadskommunikation och pr.


Ämnen i artikeln:

Text 100PR-Byråer

TomTom är ett stort varumärke inom navigation och olika typer av kartprodukter. En växande marknad är aktivitetsarmband och sportklockor som blir allt mer populära hos den träningsintresserade målgruppen.

Nu väljer TomTom Text100 som ny nordisk byrå för att växa ytterligare.
– Det känns fantastiskt kul att få börja arbeta med Text100 som har både erfarenheten av och kompetensen i att arbeta med konsumentelektronik pan-nordiskt, vilket kommer hjälpa oss att ytterligare stärka TomToms varumärke på den nordiska marknaden, säger Sofia Söderberg på TomTom i Norden. i ett pressmeddelande.

Text100 kommer att driva det nordiska arbetet från Stockholm. TomTom-teamet består av Jenny Sjöblom, Mona Wennberg och Agnes Ahlquist.
̶ Vi är väldigt glada och stolta över att TomTom har valt oss som sin nordiska byrå och detta visar ytterligare på vår starka position på marknaden och vilka resultat vi uppnår för våra kunder, säger Annika Jungeteg-Falkman, vd på byrån.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Text 100PR-Byråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.