Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 26 februari 2020, 08:25
Pr-byrån Obeya inleder samarbete med Friskis & svettis, Riksteatern och Astma- och allergiförbundet.
Ämnen i artikeln:
ObeyaPr-byrån Obeya grundades för fem år sedan och omsatte enligt det senaste bokslutet (2019) 7,4 miljoner kronor. Byrån har sedan start riktat in sig på inkluderande kommunikation. Nu inleder Obeya samarbeten med tre nya kunder – Friskis & svettis riks, Riksteatern och Astma- och allergiförbundet. Samarbetet med Friskis & svettis beskriver byrån som ”allt från hands on-pr till långsiktiga strategier” medan det med Riksteatern gäller projektet ”1000 dagar kultur”. För Astma- och allergiförbundet kommer Obeya göra en kampanj för ett nytt jämställdhetsprojekt.
– Det är alltid extra roligt när vi får förtroende att bidra till den typ av positioneringsarbete och relationsbyggande kommunikation som de nya uppdragen innebär. Där har vi visat oss väldigt starka, säger Obeyas vd Maria Hazard i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
Obeya