Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Tre nya kunder till Obeya

Publicerad: 26 Februari 2020, 08:25

Pr-byrån Obeya inleder samarbete med Friskis & svettis, Riksteatern och Astma- och allergiförbundet.


Ämnen i artikeln:

Obeya

Pr-byrån Obeya grundades för fem år sedan och omsatte enligt det senaste bokslutet (2019) 7,4 miljoner kronor. Byrån har sedan start riktat in sig på inkluderande kommunikation. Nu inleder Obeya samarbeten med tre nya kunder – Friskis & svettis riks, Riksteatern och Astma- och allergiförbundet. Samarbetet med Friskis & svettis beskriver byrån som ”allt från hands on-pr till långsiktiga strategier” medan det med Riksteatern gäller projektet ”1000 dagar kultur”. För Astma- och allergiförbundet kommer Obeya göra en kampanj för ett nytt jämställdhetsprojekt.

– Det är alltid extra roligt när vi får förtroende att bidra till den typ av positioneringsarbete och relationsbyggande kommunikation som de nya uppdragen innebär. Där har vi visat oss väldigt starka, säger Obeyas vd Maria Hazard i ett pressmeddelande.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Obeya

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.