Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråval

Trippelvinst för Identity Works

Publicerad: 7 April 2015, 09:09

Bjarne Otterdahl.

Design- och varumärkesbyrån Identity Works får Santa Maria, Rusta och Länsförsäkringar som nya kunder. Men detaljer kring uppdragen väljer byrån att hålla hemliga tills vidare.


Ämnen i artikeln:

Identity WorksRustaDesignbyråerSanta MariaLänsförsäkringar

Under början av 2015 har de nya kunderna trillat in till byrån – och arbetet handlar om strategiska varumärkesuppdrag.

– Det är extra roligt att dessa tre kunder representerar tre helt olika branscher och uppdragen spänner genom hela vårt erbjudande med insikt, strategi, innovation och design, säger Bjarne Otterdahl, vd på Identity Works.

Framemot hösten kommer resultatet av byråvalet att synas.

– Till hösten börjar saker att synas offentligt och då kan vi prata lite mer om vad uppdragen innebär, säger Bjarne Otterdahl.

Innebär de nya kunderna att ni kommer att anställa?
– I princip räknar vi med att klara av det med de resurser vi har, men vi tittar eventuellt på att addera ytterligare någon designer och strateg.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.