Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Tunga konton till Gullers Grupp

Publicerad: 16 Oktober 2014, 08:10

Annika Sjöberg, vd Gullers Grupp

(UPPDATERAD) Efter upphandlingen, där 16 byråer deltog, var Gullers Grupp en av byråerna som vann uppdraget för Sida och Folke Bernadotteakademin. Övriga byråer som också tecknat ramavtal med Sida är StrandbergHaage, Kärnhuset och The Fan Club.


Ämnen i artikeln:

KärnhusetThe Fan ClubSidaGullers GruppStrandbergHaage

Ett ramavtal för rådgivning och genomförande av strategiskt kommunikationsarbete har tecknats med Gullers Grupp. I upphandlingen vann Gullers ett av uppdragen för Sida och Folke Bernadeotteakademin. Uppdraget omfattar den interna och externa kommunikationen för kärnverksamheten för uppdrag upp till 270 000 kronor.

–      Sida och Folke Bernadotteakademin är mycket viktiga samhällsaktörer, inte minst nu i samband med ebolakrisen och den humanitära krisen i Syrien och dess grannländer. Det känns hedrande att vi nu får utökat förtroende att arbeta med deras betydelsefulla kommunikationsarbete, som Gullers Grupp har bidragit till i mer än 10 år, berättar Annika Sjöberg, vd och kundansvarig Gullers Grupp, i ett pressmeddelande.

Tre andra byråer – StrandbergHaage, Kärnhuset och The Fan Club – har även de tecknat ramavtal med Sida.  

– Sidas upphandling adresserade både pr- och marknadskommunikation med en digital twist, säger Mikael Theander, Account Director på The Fan Club. Som en av Sveriges vassaste byråer skall det bli roligt att ge Sida lite spets.

Ramavtalen gäller från och med oktober 2014.

Susanna Sköld

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.