Byråval
Tungt tapp för Folket – Synsam bryter samarbetet efter sju år
Publicerad: 16 mars 2023, 14:01
Synsams marknads- och kommunikationsstrategi blir mer inhousecentrerad. Foto: Synsam
Synsam Group stuvar om i sin marknads- och kommunikationsstrategi. Det betyder att Folket tappar uppdraget som de haft sedan 2016.
Michael Grimborg meddelade i december att han som varit marknadschef hos Synsam sedan 2015, skulle lämna sin roll. Susanne Westford har tagit över rollen som chief marketing and people &
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.