Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

tisdag20.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Två nya kunder till Viktor Frisks byrå – ska få premiummärke inom Padel att växa

Publicerad: 24 februari 2021, 13:03

Robin Söderling (RS Sports) och Viktor Frisk (Reach Media)

Jennie Sinclair och Viktor Frisks byrå Reach Media inleder ett samarbete med RS Sports och 3 Vänners Glass. Uppdragen innefattar videoproduktion, sociala medier och pr.


Resumé har tidigare rapporterat om sociala medierbyrån Reach Media som startades under förra året Jennie Sinclair (vd, Techposition) och influencern Viktor Frisk som delägare. Byrån har sedan tidigare tagit in Parken Zoo och branschsajten Ehandel som kunder och nu vinner byrån två nya uppdrag.

RS Sports är ett varumärke som erbjuder premiumprodukter för padel och tennis med den forne storspelaren inom tennis, Robin Söderling, som en av delägarna. Nu tar de hjälp av Reach som partner för videoproduktion och sociala medier. Varumärket grundades 2013 och har i dag närvaro på 50 marknader. 

Den andra kunden är 3 Vänners Glass där byrån blir ansvarig för sociala medier och pr. Uppdraget innebär en större kampanj med tyngdpunkten på Tiktok och Instagram.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.