Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Uppdraget: Lyfta Åhléns

Publicerad: 1 Oktober 2014, 21:14

Elin af Klintberg gläds över nya prestigekunden.

Contentbyrån Klintberg Niléhn har fått in Åhléns som ny prestigekund. Initialt handlar uppdraget om att producera fyra skönhetsmagasin för varuhuset. – Att få uppdatera skönhetsmagasinet för ett av Sveriges äldsta och samtidigt mest moderna varuhus känns fantastiskt, säger Elin af Klintberg, cd och partner på Klintberg Niléhn.


Ämnen i artikeln:

ÅhlénsElin af KlintbergKlintberg Niléhn

Det första skönhetsmagasinet inom ramen för det nya samarbetet skickas ut till Åhléns kunder i slutet av januari, med en upplaga på 300 000 ex.

– Klintberg Niléhn har precis den bakgrund inom skönhet och livsstil som vi letade efter. När vi nu åter igen väljer att samarbeta med en extern byrå var det av högsta vikt att de kunde vårt område, säger Anna Berndt, marknadskommunikationschef på Åhléns, i ett pressmeddelande.

Elin af Klintberg:

– Magasinet kommer att få en helt egen unik röst och ändå samspela med Åhléns kommunikation i övrigt.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.