Byråval
Uppgifter: Telia letar ny reklambyrå – miljoner på spel
Publicerad: 15 december 2022, 13:12
Marknadsdirektören Gina Azaric sitter på en av landets största marknadsföringsbudgetar.
Foto: Telia/ Jessica Gow/TT
Enligt flera källor ser en av Sveriges största annonsörer, Telia, över sitt reklambyråsamarbete. Ett eventuellt byte skulle kunna innebära ett hårt slag för Forsman & Bodenfors.
Enligt flera uppgiftslämnare håller en av Sveriges största annonsörer, Telia, just nu på att se över sitt reklambyråsamarbete. Det skulle i så fall innebära att man kan bryta med Forsman
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.