Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag19.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Viktor Frisks byrå ska hjälpa Parken Zoo med sociala medier

Publicerad: 16 December 2020, 09:32

Bild 1/2  

När sociala medie-byrån Reach går ut med sin första kund handlar det om Parken Zoo i Eskilstuna.


Ämnen i artikeln:

Viktor Frisk

Parken Zoo utlyste under hösten 2020 byråpitch för val av samarbetspartner inom sociala medier och digital marknadsföring. I konkurrens med två andra byråer gick uppdraget till Reach Media Group, byrån som startades av influencern Viktor Frisk och Techpositions vd Jennie Sinclair tidigare i år.

Avtalet avser aktiviteter under 2021 och innehåller allt från varumärkesstärkande till direkt säljrelaterade koncept.

– Vi är mycket imponerade av Reach. De aktiviteter som vi redan utfört tillsammans under halloween har gett mycket goda resultat. Reach har kreativ höjd i kombination med proffsigt och snabbt genomförande kunnat öka antalet besökare till parken. Vi ser fram emot att aktivera en rad kreativa koncept och räknar med samma goda utfall under hela 2021, säger Sofia Larsson, vd på Parken Zoo i en kommentar.

– Vi är otroligt glada att få hjälpa Parken Zoo nå sina mål. Jag har en nära relation till parken då jag växt upp med parken under barndomsåren i Eskilstuna och besökt den som artist. Nu kan jag upplysa fler om allt det roliga på Parken Zoo, säger Viktor Frisk, Reach.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Viktor Frisk

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.