Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Visual Art väljer Berntzon Bylund

Publicerad: 9 april 2021, 09:51

Foto: Press

Berntzon Bylund Communication Group ska hjälpa Visual Art att vässa sin externa kommunikation.


Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamBerntzon Bylund

Digital Signage-bolaget Visual Art gör det här och driver sin verksamhet i Norden, Tyskland, Spanien och USA. Deras digitala nätverk består av fler än 26 000 ytor på över 4000 platser. 

2019 avyttrades den del av företaget som förmedlar digitala annonsytor till Ocean Outdoor, och Visual Art fokuserar nu enbart på mjukvara, hårdvara och produktion till digitala ytor. 

För att nå ut till nya kunder anlitas nu Berntzon Bylund Communication Group som kommer att arbeta med den externa kommunikationen. 

– Det är hög takt just nu, inte minst då digitala ytor blivit en självklar del av mediemixen, men också då användningen av butiksytorna blivit allt viktigare för att nå ut till kunderna, säger Monika Lindquist, markerting och communications dircetor på Visual Art, i ett pressmeddelande. 

Julia V. Caesar

Reporter

julia.v.caesar@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.