Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Zellout vinner Uppsala Universitet

Publicerad: 14 Juli 2016, 07:50

Uppsala Universitet.

Foto: Wikimedia Commons

Zellout är etta i ett ramavtal där Kärnhuset Järnfeldt Karlsson samt Hillmarketing också finns med.


Ämnen i artikeln:

ZelloutKärnhuset

Zellout fick högsta betyg i pitchen om universitetets kommunikation.
– Det som känns särskilt bra är att vi bedömts på en pitch som både är strategisk och väldigt kreativ. Vi vågade utmana i idén och i kanalval. Att Uppsala Universitet ger oss höga poäng för detta gör att vi tror vi på ett mycket bra och givande samarbete, kommenterar Ulrika Moström Ågren, vd på Zellout.

Uppsala universitet har omkring 6 500 anställda och 24 000 helårsstudenter. Ramavtalet gäller ett år, med möjlighet att förlänga ett år i taget i ytterligare tre år.
– Det ska bli fantastiskt kul att få jobba med Uppsalas starkaste varumärke. Uppsala Universitet är det som människor allra mest förknippar med Uppsala, i Sverige och ute i världen, säger Ulrika Moström Ågren.

Mårten Färlin

Ämnen i artikeln:

ZelloutKärnhuset

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.