Byråval
Zound Industries väljer Mediacom
Publicerad: 18 oktober 2018, 09:26
Foto: Pressbild
Det nya samarbetet sträcker sig från lokala marknadsstrategier på flera marknader till medieplanering och köp.
AH
Alex Hartelius
Sedan starten 2008 har Zound Industries jobbat med att utveckla innovativ teknik och användarcentrerad design. Idag säljs den under varumärken som Urbanears, Marshall headphones och Adidas headphones.
Nu tar man nästa steg och inleder ett samarbete med Mediacom. Förhoppningen är att det nya samarbetet ska utveckla Zound Industries mediestrategi och förbättra varumärket.
– Zound har gett oss förtroendet att bli deras nya partner och vi kan inte vara stoltare! De är ett superspännande och framgångsrikt företag med stora planer för framtiden. Detta är ett uppdrag där vi verkligen får användning av hela vår expertis och även får visa styrkan i vårt globala nätverk, säger Marie Melin, vice vd på Mediacom, i en kommentar.