Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Rapporter
Publicerad: 13 september 2021, 09:49
Foto: Tobias Tolvanen
Många företag når inte sin fulla potential, säger Niklas Bondesson, docent i marknadsföring, om en ny rapport. Dels saknas det kunskap på ledningsnivå, och dels ges marknadsföringen inte tillräcklig budget. ”Man är väldigt förtjust i det man tror är billiga genvägar, men sådana finns i princip inte.”
Niklas Bondesson är docent i marknadsföring och lektor på Stockholms universitet. Han har författat rapporten ”Varumärkesbyggande i obalans” i samarbete med NoA Consulting och Sveriges Annonsörer.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.