Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rapporter

Hela listan – här är B2B-varumärkena som ökar och tappar

Publicerad: 21 Oktober 2020, 14:04

Montage av varumärken som presterar i toppen respektive botten i den nya rapporten.

Servicebolaget Coor klättrar upp till förstaplatsen i en ny rankning över vilka av Sveriges största B2B-varumärken som ökar och tappar mest, genomförd av Graviz Labs på uppdrag av Resumé.


Ämnen i artikeln:

Rodrigo Pozo GravizB2BAtlas CopcoGraviz

Coronapandemin har på kort tid påverkat b2b-marknaden, med begränsad rörlighet och nya konsumentbeteenden. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.