Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rapporter

Kartläggning: Sveriges hetaste B2B-varumärken – och företagen som tappade i intresse

Publicerad: 1 Juni 2020, 13:03

Servicegraden gjorde att industrijätten Lifco fick en stark utveckling hos kunderna under 2020. Intresset ökade även för Boliden, Axis och Academedia, medan Lantmännen, Securitas och NCC har en negativ trend. Det visar en kartläggning över Sveriges 100 största b2b-företag genomförd av Graviz Labs på uppdrag av Resumé.


Ämnen i artikeln:

B2BGraviz

I samband med utbrottet av det nya coronaviruset har vi sett hur flera b2b-annonsörer snabbt anpassat sig till de nya villkoren inom olika branscher. Så sent som i slutet av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

B2BGraviz

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.