Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rapporter

Pandemin har skapat tillväxtboom – så mår Mat.se och Mathems varumärken

Pandemin har skapat tillväxtboom – så mår Mat.se och Mathems varumärken

Sedan mars 2020 har vi beställt hem från nätmatbutiker som aldrig förr. Det betyder inte att nätbutikerna har stärkt sina varumärken. Både Mat.se och Mathem ligger i Xtremes mätningar långt under branschsnittet i de viktiga parametrarna.

Publicerad: 3 juni 2021, 09:37

Ämnen i artikeln:

VarumärkesduellenMathemMat.se

I december tvingades Mathems vd Johan Lagercrantz att be sina kunder om ursäkt för att företaget inte skulle klara av alla leveranserna av julmat. Det är naturligtvis förödande att göra

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.