Masterclass sociala medier

Masterclass sociala medier“Kursledaren Emma Blom var grymt bra!”

Sofi Forsberg, kommunikationschef, Olsson & Co AB

 

Masterclass sociala medier

“Den här kursen gav mig både nya perspektiv, aha-upplevelser och inspiration!”

Sofie Essayh, kommunikatör, Landshypotek Bank

alexandraÖppen, tydlig och utmanade – en mycket bra kurs.”

Alexandra William-Olsson, kommunikationschef, OKQ8 Scandinavia

 

Josefine“Relevant, nytänkande och ögonöppnande – jag är väldigt glad att ha hittat denna kurs!”

Josefine Löfquist, ansvarig PR och sociala medier, Mio AB

Emma var en väldigt bra föreläsare. Hon var både väldigt kunnig, tydlig och trovärdig”

Pontus Edgren, marknadschef, Morups Fönster

“Kursledaren var kunnig, inspirierande och erfaren. En superbra kurs!”

Anna Fridén, analyschef, Novamedia Sverige AB

 

Nudging – påverka målgruppen med beteendevetenskapliga verktyg

åsa“Kursledaren var fantastisk! Jag går på många kurser och är kräsen – men den här kursen rekommenderar jag gärna till andra.”

Åsa Hinndal-Anrin, kommunikatör, Upplands Väsby kommun

Kundresan

“Kursledarna kändes extremt proffsiga och engagerade, som att de faktiskt var de vassaste man kan få tag på i ämnet.”

Johanna Palmqvist, produktionsledare, Linkin

 

Skapa egen film till webb och sociala medier

”Roligt, bra och proffsigt!”josefin

Mathilda Hurtig, Meeting & Events, Hotel Rival AB

 

jessica

En grymt rolig och inspirerande dag med bra kursledare och genomgående bra upplägg. Supernöjd”

Jessica Svensson, digital projektledare, Pedagogpoolen

josefin

”Kul övningar, koncist och man lärde sig mycket. Roligt och bra med kunniga och trevliga kursledare.”

Josefin Albrektsson, Head of Service och Social Media, Epicenter

camilla”Superbra kurs! Intensiv. Gav en känsla av att vilja gå hem och sätta igång.”

Camilla Norin, Social Media Manager, Lundberg&Co

 

Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping 

 Kundresan“En superbra kurs med en lagom mix av teori och praktik. En väldigt kompetent kursledare!”

Jasmine Sommar, kommunikationschef, Folkuniversitetet region Syd

 Kundresan“Fantastiskt bra upplägg! Kursen gav mig inspiration och användbara tips att komma igång.”

Lisa Pers-Ohlsén, marknadschef, Comfort

 

Google Analytics – för dig inom kommunikation och marknadsföring

Sociala medier strategi

”Inspirerande och givande kurs. Väldigt bra och roligt presenterat!”

Michael Gorringe, vd, Gorringe Marketing

 Google Analytics“En mycket bra kurs. Positivt överraskad av hur mycket man kan få med sig bara efter en dag!”

Karolina Strand, Creative Content Project Manager, Oriflame

 

Event och möten i praktiken – så lyckas du

"En riktigt bra kurs med en mycket duktig och kompetent kursledare - hade gärna kunna bestå av två dagar.” 

Anci Syrén, projektledare och eventkoordinator, Crossmedia Events

”Mycket bra kurs som gav mig bra verktyg och tydliga exempel från verkligheten”

Ann-Sophie Stern, Senior Marketing Professional, Sandvik Coromant Sverige AB

Marika”Så roligt och inspirerande – en jättebra kurs. Jag kommer att ha stor användning av detta i mitt arbete framöver!”

Marika Lindblom, projektledare, Vår Gård Saltsjöbaden

 

Annonsera på Facebook och Instagram

”Kursen var helt fantastisk. Vilka kompetenta och engagerade föreläsare!”

Åsa Horn, AD/projektledare, StudioArt Print Dalarna AB 

Sofia Green

”En mycket bra kurs - tydligt och lätt och ta till sig. Kursledarnas kompetens var riktigt imponerande.”

Sofia Green, Art Director, StudioArt Print Dalarna AB

 

Storytelling – kommunikation som berör, sätter avtryck och får spridning

Jonas Berg”Riktigt bra och applicerbar kurs!”

Jonas Berg, digital kommunikatör, Länsförsäkring Kronoberg

 

 

Content marketing distribution – så väljer du kanal för ditt innehåll och når rätt mottagare

marieEn mycket intressant och lärorik kurs med trevliga kursledare! Har fått ett nytt tänk kring hur vi som företag bör profilera oss

Marie Kroon, marknadskoordinator, Teltek

mia

”Mycket bra kurs som hade en bra blandning mellan teori och workshop!”

Mia Seipel, Creative Director, Boob Design AB

evelina

”En mycket bra kurs med mycket värdefull information och nya lärdomar”

Evelina Jensen, Projektledare, BlueStep Bank

 

Strategisk hållbarhetskommunkation – metoder och verktyg

josefin

”Väldigt bra kurs – relevant och konkret.”

Caroline Lundkvist, pressansvarig, Innovasjon Norge / Visitnorway

  

tobias

”Mycket intressant och bra kurs med tydliga exempel och en engagerad, kunnig och erfaren kursledare.”

Tobias Lindahl, marknadskommunikationsansvarig, Scania Sverige AB

”Handgriplig, konkret och tydlig." 

Cathrine Ruud, projektledare, Utsikt Kommunikation AB

 

Content marketing – så fångar du besökaren

Content marketing

“Väldigt bra kurs! Jag har fått med mig massor av bra tips som jag kommer att applicera i mitt jobb!”

Sandra Paulsson, projektledare, Specsavers

 

SEO – så arbetar du framgångsrikt med sökmotoroptimering

SEO

“Väldigt kunnig kursledare som på ett engagerat sätt vävde ihop teori och praktik!”

Sanna Wallin, kommunikationsansvarig, Natur & Kultur

SEO

“Tack för en lärorik dag, hoppas det kommer en uppföljningskurs!”

Karin Bolin Lind, marknadschef, Netsmart


Bättre utfall i pitcher och offentlig upphandling

Bättre utfall i pitcher

“Kursen har ett konkret och tydligt innehåll – fick med mig många bra tips!”

Caroline Bystedt, projektledare, Söderhavet

Bättre utfall i pitcher

“Superbra kurs som gav mig många insikter! Går hem med en lång lista av saker som jag kommer att ta tag i.”

Maria Hazard, VD, Obeya PR

 

Sociala medier – så skapar du strategi och handlingsplan

Sociala medier strategi

”En väldigt bra kurs med kursledare som gav mig användbara tips!"

Annelie Svensson, vd och strateg, Ryter kommunikationsbyrå

 

Masterclass presentationsteknik – lyckas med din egna kommunikation

 Masterclass presentationsteknik

En väldigt givande kurs som gav mig riktigt bra verktyg. Pernilla är en mycket inspirerande och lyhörd kursledare!

Ann Westfelt, konsult, Visionary

 Masterclass presentationsteknik

En riktigt proffsig kurs. Jag kommer definitivt att rekommendera den till andra!

Malin Christenson, arkitekt, Arkitekterna Krook & Tjäder

 

Dark Social - så marknadsför du i dolda kanaler som Snapchat, Instagram Stories och Messenger

Dark social

”En riktigt bra kurs. Jag skulle vilja att alla på min avdelning går den här kursen!"

Caroline Sönnerlid, digital strateg, Eskilstuna Strängnäs Energi och Miljö

 

EU:s nya dataskyddsförordning GDPR: Så klarar kommunikationsintensiva företag lagkraven

GDPR

”En mycket bra kurs med ett innehåll som förmedlades på ett väldigt pedagogiskt sätt. Tack!"

Camilla Ericson, Consumer Marketing Manager, Domaine Wines

GDPR

”Väldigt bra och pedagogiskt upplägg. Jag trodde att GDPR skulle vara 'läskigare' än det visade sig vara."

Terese Sundbye, kommunikatör, Stavdal

 

Sociala medier B2B

"Fantastiskt roligt att gå en kurs där man direkt känner att det går att använda sina kunskaper i arbetet!"

Malin Nilsson, projektledare, Etac

 

Kriskommunikation i sociala medier

Kicki”Emma är en grym kursledare som varvar humor med fakta!”

Kicki Carlsson, marknadsansvarig, Telge Nät

 

Kundupplevelse och upplevelsedesign

kundupplevelse

”Jag är väldigt nöjd med dagen – mycket användbara tips och otroligt berikande att få bolla idéer med andra!"

Angelica Wistbo Nibell, Sales Manager, Wistbo Information

kundupplevelse

”Jag är supernöjd med kursen! Nytt och kreativt innehåll och en engagerad grupp – verkligen givande."

Maria Waldenvik, projektledare, Hall Media

 


Alla utbildningar