Masterclass sociala medier

Masterclass sociala medier“Kursledaren Emma Blom var grymt bra!”

Sofi Forsberg, kommunikationschef, Olsson & Co AB

 

Masterclass sociala medier

“Den här kursen gav mig både nya perspektiv, aha-upplevelser och inspiration!”

Sofie Essayh, kommunikatör, Landshypotek Bank

alexandraÖppen, tydlig och utmanade – en mycket bra kurs.”

Alexandra William-Olsson, kommunikationschef, OKQ8 Scandinavia

 

Josefine“Relevant, nytänkande och ögonöppnande – jag är väldigt glad att ha hittat denna kurs!”

Josefine Löfquist, ansvarig PR och sociala medier, Mio AB

Emma var en väldigt bra föreläsare. Hon var både väldigt kunnig, tydlig och trovärdig”

Pontus Edgren, marknadschef, Morups Fönster

“Kursledaren var kunnig, inspirierande och erfaren. En superbra kurs!”

Anna Fridén, analyschef, Novamedia Sverige AB

 

Nudging – påverka målgruppen med beteendevetenskapliga verktyg

åsa“Kursledaren var fantastisk! Jag går på många kurser och är kräsen – men den här kursen rekommenderar jag gärna till andra.”

Åsa Hinndal-Anrin, kommunikatör, Upplands Väsby kommun

Kundresan

“Kursledarna kändes extremt proffsiga och engagerade, som att de faktiskt var de vassaste man kan få tag på i ämnet.”

Johanna Palmqvist, produktionsledare, Linkin

 

Skapa egen film till webb och sociala medier

”Roligt, bra och proffsigt!”josefin

Mathilda Hurtig, Meeting & Events, Hotel Rival AB

 

jessica

En grymt rolig och inspirerande dag med bra kursledare och genomgående bra upplägg. Supernöjd”

Jessica Svensson, digital projektledare, Pedagogpoolen

josefin

”Kul övningar, koncist och man lärde sig mycket. Roligt och bra med kunniga och trevliga kursledare.”

Josefin Albrektsson, Head of Service och Social Media, Epicenter

camilla”Superbra kurs! Intensiv. Gav en känsla av att vilja gå hem och sätta igång.”

Camilla Norin, Social Media Manager, Lundberg&Co

 

Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping 

 Kundresan“Fantastiskt bra upplägg! Kursen gav mig inspiration och användbara tips att komma igång.”

Lisa Pers-Ohlsén, marknadschef, Comfort

 Kundresan“En mycket givande och inspirerande kurs. Nu är jag redo att sätta igång!”

Maria Garenberg, kundserviceansvarig, FAR

 

Google Analytics – för dig inom kommunikation och marknadsföring

Sociala medier strategi

”Inspirerande och givande kurs. Väldigt bra och roligt presenterat!”

Michael Gorringe, vd, Gorringe Marketing

 Google Analytics“En mycket bra kurs. Positivt överraskad av hur mycket man kan få med sig bara efter en dag!”

Karolina Strand, Creative Content Project Manager, Oriflame

 

Event och möten i praktiken – så lyckas du

"En riktigt bra kurs med en mycket duktig och kompetent kursledare - hade gärna kunna bestå av två dagar.” 

Anci Syrén, projektledare och eventkoordinator, Crossmedia Events

”Mycket bra kurs som gav mig bra verktyg och tydliga exempel från verkligheten”

Ann-Sophie Stern, Senior Marketing Professional, Sandvik Coromant Sverige AB

Marika”Så roligt och inspirerande – en jättebra kurs. Jag kommer att ha stor användning av detta i mitt arbete framöver!”

Marika Lindblom, projektledare, Vår Gård Saltsjöbaden 

Storytelling – kommunikation som berör, sätter avtryck och får spridning

Jonas Berg”Riktigt bra och applicerbar kurs!”

Jonas Berg, digital kommunikatör, Länsförsäkring Kronoberg

 

 

Content marketing distribution – så väljer du kanal för ditt innehåll och når rätt mottagare

marieEn mycket intressant och lärorik kurs med trevliga kursledare! Har fått ett nytt tänk kring hur vi som företag bör profilera oss

Marie Kroon, marknadskoordinator, Teltek

mia

”Mycket bra kurs som hade en bra blandning mellan teori och workshop!”

Mia Seipel, Creative Director, Boob Design AB

evelina

”En mycket bra kurs med mycket värdefull information och nya lärdomar”

Evelina Jensen, Projektledare, BlueStep Bank

 

Strategisk hållbarhetskommunkation – metoder och verktyg

josefin

”Väldigt bra kurs – relevant och konkret.”

Caroline Lundkvist, pressansvarig, Innovasjon Norge / Visitnorway

  

tobias

”Mycket intressant och bra kurs med tydliga exempel och en engagerad, kunnig och erfaren kursledare.”

Tobias Lindahl, marknadskommunikationsansvarig, Scania Sverige AB

”Handgriplig, konkret och tydlig." 

Cathrine Ruud, projektledare, Utsikt Kommunikation AB

 

SEO – så arbetar du framgångsrikt med sökmotoroptimering

SEO

“Väldigt kunnig kursledare som på ett engagerat sätt vävde ihop teori och praktik!”

Sanna Wallin, kommunikationsansvarig, Natur & Kultur

SEO

“Tack för en lärorik dag, hoppas det kommer en uppföljningskurs!”

Karin Bolin Lind, marknadschef, Netsmart

 

 

Kriskommunikation i sociala medier

Kicki”Emma är en grym kursledare som varvar humor med fakta!”

Kicki Carlsson, marknadsansvarig, Telge Nät

 

 

Så skapar du en content marketing–strategi

Content marketing-strategi

”Jag är fylld av energi – en intressant och nytänkande kurs. Detta kommer jag ha nytta av redan imorgon!"

Karin Lundqvist, varumärkesstrateg, Motherland

 

Content marketing-strategi

En riktigt bra kurs, Henrik var en fantastisk kursledare!"

Tea Grbic, head of social media & digital communication, Greencarrier

 

Beteendedesign och nudging i digital marknadsföring

SAraEn väldigt intressant och inspirerande utbildning. Den väckte många idéer som kan komma väl till användning i mitt arbete.

Sara Söderberg, application specialist, Health Solutions

 

Masterclass B2B marketing – strategi, budskap, process och kanalval

Erik

En väldigt bra kurs med många praktiska tips!

Erik Doverholm, marknads-kommunikationsansvarig, CEJN Norden

 

 

Kundlojalitet och CRM – så får du trogna kunder i en datadriven värld

Eva”En mycket givande kurs som ger en väldigt bra bild av vad som krävs för att lyckas med CRM. Camilla är en inspirerande och kunnig föreläsare med stor erfarenhet inom området.”

Eva Kruse, marknadschef, Trelleborg Wheel Systems Nordic

 

Sociala medier strategi – målsättning, innehåll, annonsering och handlingsplan

Karin”En omfattande och lärorik kurs med många aha-upplevelser!”

Karin Freijd, kommunikatör, Karolinska Institutet

 

”Tina är en mycket bra, kompetent och väldigt engagerad kursledare!” 

Evelina Keijser, Marknadsassistent, Atrium Ljungberg

 

Skriva för webb och sociala medier

Julia”Positivt överraskad av denna kurs. Känner mig väldigt engagerad och motiverad att testa nya saker på jobbet!”

Julia Strömberg, digital specialist, KSMG

”En mycket bra kurs med många konkreta tips. Inspirerad att testa allt jag lärt mig.”

Linda Hedberg, marknadskoordinator, Cygate

 


Alla utbildningar