Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Aspekta värvar varumärkesstrateg

Publicerad: 18 Oktober 2018, 08:33

Thomas Pålsson, VD, Fredrik Lundgren, varumärkesstrateg, och Linda Molin, vice vd.

Aspekta rekryterar Fredrik Lundgren som varumärkesstrateg.


Ämnen i artikeln:

Aspekta

Fredrik Lundgren har under åren jobbat på ett flertal olika ledande byråer och även haft rollen som beställare av varumärkes- och kommunikationstjänster.

– Vi har redan idag uppdrag i frågor som rör till exempel finansiell kommunikation, opinionsbildning och kriskommunikation, samtliga med en tydlig påverkan på företagets varumärke. Vi strävar efter att vara en komplett partner i alla frågor som rör verksamheters kommunikation, därför är det naturligt för oss att stärka vårt erbjudande inom varumärkesstrategi, säger Thomas Pålsson, VD på Aspekta, om rekryteringen i ett pressmeddelande.

Fredrik Lundgren lyfter fram att han i sin nya roll närmast ska arbeta för att det Malmö-baserade pr-konsultföretaget mer ska involvera ledningsgruppen i varumärksarbetet.

– Allt kommunikationsarbete ska vila på en tydlig varumärkesstrategi, som definierar behov, sätter den långsiktiga riktningen och skapar varumärkets syfte. Jag ser fram emot att stärka Aspektas helhetserbjudande och bidra med min varumärkeskompetens både taktiskt och strategiskt, säger Fredrik Lundgren.

Ämnen i artikeln:

Aspekta

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.