Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Brand New Content rekryterar erfaren trio

Publicerad: 24 juni 2019, 09:06

Brand New Content-gruppen förstärker med tre erfarna namn. Anna Norström, Måns Nilsson och Peter Lindberg ansluter nu till dotterbolaget Brand New Story.


Ämnen i artikeln:

Brand New Content

Brand New Story är Brand New Content-gruppens riktade content marketing-erbjudande. Nu rekryteras tre personer till verksamheten.  

Måns Nilsson får titeln chief content officer och har erfarenhet av att arbeta med stora varumärken, bland annat som redaktionschef på Appelberg, Anna Norström, redaktör på bland annat Spoon och Aftonbladet, rekryteras som kundansvarig och Peter Lindberg, senast Sverigechef för Qicraft/Technogym och tidigare säljchef på MTG TV och på Lagardère Sports, går in som Business Director. Han får ansvaret att driva nya intäkter och utveckla nya och befintliga affärsområden, bland annat kring bemannings- och konsultlösningar samt video- och contenterbjudandet riktat mot företag.

– Jag är oerhört glad och stolt över att de här tre toppkrafterna ansluter. Vi förstärker leverans och relation med befintliga kunder, men ökar också kapaciteten att ta oss an nya spännande uppdrag, säger Klas Lindberg, vd för Brand New Story i en kommentar.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Brand New Content

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.