Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Com Hem tappar marknadsdirektören

Publicerad: 3 september 2015, 13:57

Jonas Tränk lämnar Com Hem efter oenighet med chefen.


Ämnen i artikeln:

Com HemMarknadsföring

För drygt ett år sedan började Jonas Tränk som ny marknadsdirektör på Com Hem. Han kom då närmast från Viasat.

Nu – bara drygt ett år senare – väljer han att lämna sin tjänst, skriver Dagens Media.
– Jag slutar eftersom jag och min chef, Jon James, har olika syn på marknadsföring i allmänhet och Com Hems framtida marknadsstrategi i synnerhet, skriver han i ett mejl till sajten.

Com Hems senaste kampanj för deras nya modem är skapart av King. Tidigare har de jobbat med en brittisk byrå i samband med lanseringen av bolagets Tivo-tjänst.

Vad Jonas Tränk ska göra framöver är oklart.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Com HemMarknadsföring

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.