Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Dirac ska bygga varumärket med ny marknadschef och nya byråer

Publicerad: 5 december 2019, 09:40

Svenska ljudupplevelseföretaget Dirac ska bygga kännedom mot konsumenterna genom att anställa varumärkesexperten Rachel White som ny global marknadschef.


Svenska Diracs säljer en mjukvaruteknologi som ska förbättra ljudet från alla sorters system. Bolaget har främst varit inriktade på b2b och är redan ett etablerat varumärke inom ljudindustrin med den

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.