Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Ehsan Fadakars roll utökas

Publicerad: 27 Maj 2015, 11:43

Ehsan Fadakar.

Ehsan Fadakar får utökat ansvar inom Schibsted då han blir ansvarig för sociala medier inom affärsområdet Schibsted Publishing.


Ämnen i artikeln:

Ehsan FadakarAftonbladet

Ehsan Fadakar är chef för sociala medier på Aftonbladet och medlem i tidningens redaktionsledning. Nu vidgas hans roll till att omfatta hela affärsområdet Publishing.

– Jag är mycket glad över att Ehsan nu axlar ett större ansvar för vår strategi i sociala medier. Det är en omvärld som rör sig mycket kraftfullt och innebär genomgripande förändringar för media. Ehsan har en unik kompetens och erfarenhet kring sociala medier och kommer att jobba nära mig med våra framtida strategier, säger publisher Jan Helin i en kommentar.

På Aftonbladet tar Matilda Andersson och Viktor Adolfsson över ansvaret för närvaro och paketering i sociala medier. Erik Carlsson blir närmast ansvarig för Lajkat tillsammans med Mauri Hermundsson.

Ehsan Fadakar kvarstår som ansvarig utgivare för Lajkat och de nyss nämda kommer fortsatt att rapportera till honom.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Ehsan FadakarAftonbladet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.