Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Framstående trio till Perfect Fools

Publicerad: 24 september 2018, 07:56

Cattis Håkansson, Sebastian Snygg och Fabian Lakander.

Cattis Håkansson, Sebastian Snygg och Fabian Lakander ansluter till Perfect Fools.


Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Efter tolv år av samarbete valde IQ i våras att bryta med Forsman & Bodenfors för att istället teama upp med Perfect Fools som sin nya huvudbyrå. Det nya uppdraget innebär att Perfect Fools nu förstärker på byråns kreativa avdelning.

Sebastian Snygg och Cattis Håkansson ansluter båda från Nord DDB som copywriter respektive producent.

Fabian Lakander ansluter i sin tur från ANR BBDO där han som art director jobbat med kunder som Beyond Retro, Pantamera, Lambi och Arla. Han var bland annat inblandad i den Cannes Lions- och Guldäggsnominerade kampanjen "The Organ Donor Price Tag".

– Vi fortsätter vår resa och utveckling mot att bli den bästa byrån i världen att jobba på och med. Nu får vi in en fantastisk trio som kommer bidra med lång erfarenhet, eftertänksamhet, galenskap och bevisad kreativitet i världsklass, säger Klas Lusth, executive creative director på Perfect Fools.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.