Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

GLHF förstärker strategiavdelningen

Publicerad: 8 oktober 2018, 08:46

Strategen Hanna Rydholm ansluter till varumärkesbyrån Good luck have fun.


Hanna Rydholm har tidigare i karriären haft en rad olika roller med fokus på marknadskommunikation på företag som J. Lindeberg, UR och Viaplay.

På Good luck have fun kommer hon att jobba med byråns erbjudande inom varumärkesutveckling och content marketing-strategier.

– Vi är otroligt glada över att Hanna blivit en del av GLHF. Hon är den naturliga utvecklingen för oss som byrå, både med sin kompetens inom digitala strategier och inom marknadsföring. Inte minst också för att hon kommer från kundsidan och därmed kan bidra med ännu tydligare insikter kring våra kunders behov och positionering, säger Sofia Larsén, art director och delägare, i ett pressmeddelande.

– När GLHF uppvaktade mig och frågade om jag var intresserad av att kliva in som strateg och projektledare var det självklart att tacka ja. Jag delar deras vision och vi har en samsyn kring hur en bör gå till väga för att tillsammans med sina kunder bygga starka varumärken och skapa meningsfull kommunikation, säger Hanna Rydholm.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.