Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Han blir försäljningschef på SF Media

Publicerad: 9 November 2017, 15:03

Leslie Marsden blir ny försäljningschef på SF Media.


Ämnen i artikeln:

Leslie MarsdenSF Media

Leslie Marsden har tidigare i karriären jobbat på bland annat Citypaketet och Riksmedia. Senast kommer han från rollen som head of sales på DanAds. Marsden tillträder sin nya tjänst i början av december.

– Bio är verkligen unikt och har en given plats hos många annonsörer som behöver nå in till sin målgrupp. Egenskaperna för mediet är oerhört relevant då trenden kring plattformar inom rörlig media växer sig allt större. Jag ser verkligen fram emot att få prata med kunderna om bio som media tillsammans med mina nya kollegor, säger Leslie Marsden.

Leslie Marsden ersätter Magnus Kepinski som gått vidare till Mentor Communications. Marsden kommer att ha ansvar för all medieförsäljning med uppdraget att hitta nya annonsörer och partners.

– Leslie har många spännande uppdrag bakom sig och vi behöver hans bevisade erfarenhet för att driva säljorganisationen nu när vi växer kraftigt. Vi vill bli en viktigare del av våra annonsörers väg till sina kunder och för att lyckas med det behövs lika delar förståelse för annonsörernas affär och deras kunder tillsammans med god kreativitet och affärsmannaskap. Leslie är den personen som tillsammans med vår säljkår kommer kunna göra skillnaden för bolaget och våra kunder, vi är verkligen glada att få honom ombord, säger Ted Johansson, vd på SF Media.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Leslie MarsdenSF Media

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.