Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Han blir kreativ chef på FamiljenPangea

Publicerad: 20 maj 2013, 12:39

Marcus Enstrom

Marcus Enström har rekryterats som CD på FamiljenPangea för att utveckla och integrera uppdragsgivarnas kreativa koncept i kanaloberoende lösningar.


Marcus Enström har tidigare jobbat med kunder som Lidl, Scan, P&G och Nokia på bl a. INGO och Grey.

– Vi har våra rötter i design och reklam och har sedan tidigare en CD och Design director för den del av vårt erbjudande som rör just design. Eftersom vi även jobbar mycket med aktiviteter i digitala och social medier och får fler kunder som ser styrkan i att vi kan hjälpa dem med ett helhetstänk, var det ett naturligt steg för oss att leta efter en CD som har arbetet med breda reklamkoncept. I Marcus får vi en person som kan knyta ihop vårt kreativa arbete oavsett kanal som väljs för aktiviteten, säger Jan Abrahamsson, vd på FamiljenPangea.

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.