Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag13.06.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Han blir sälj- och marknadschef på Rebtel

Publicerad: 11 december 2017, 15:24

Jonathan Frisk.

Foto: Pressbild

Techbolaget Rebtel hittar sin nya marknadshcef internt.


Ämnen i artikeln:

Rebtel

Jonathan Frisk är sedan 2015 CCO på Rebtel och sitter i ledningsgruppen men han har nu iklätt sig rollen som marknadschef. I jobbet ingår att leda bolagets in house-team inom creative, medieköp och analys.
– Det är spännande att få leda ett team som driver tillväxt och kommunikation för ett digital only-bolag som Rebtel - vår målgrupp är spridd över stora delar av världen och präglas av mångfald, det ställer stora krav på både kreativ höjd och snabbhet i vårt agerande, säger Jonathan Frisk i en kommentar.

Tidigare har Jonathan Frisk jobbat som kommersiell produktchef på Comviq och samarbetat med Forsman & Bodenfors som tagit fram operatören reklamkoncept.
– På Rebtel organiserar vi vårt kreativa team tillsammans med våra skarpaste dataanalytiker och in house-medieköpare, allt för att vara så datadrivna och snabba som möjligt och mitt huvuduppdrag är att ge dem förutsättningar att excellera, säger han.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Rebtel

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.