Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Han ska sälja tillväxtmedier

Publicerad: 9 september 2009, 09:28


Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Fredrik Lehman (bilden) började i veckan i den nya rollen som försäljningschef för tillväxtmedier på Aftonbladet. Han kommer att jobba med bolagen: Tasteline, Destination, Tv.nu och Prisjakt. Fredrik kommer senast från Aftonbladet Nya Medier där han arbetat som storkundsäljare.

Aftonbladet.ses tidigare chefredaktör Kalle Jungkvist blir samtidigt redaktionell rådgivare i Tillväxtmediegruppen. Han kommer att ersätta Niklas Silow på dennes styrelseplatser. Niklas kommer att ägna sig helt åt den Mobila avdelning han är chef för.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.