Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag28.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Hon är Hallpressens nya marknadschef

Publicerad: 6 April 2016, 07:14

Det är Ulrika Josefsson som tillträder som ny marknadschef på Hallpressen. Efter att ha varit verksam i bolaget sedan 2014 intog hon den nya posten den 4 april i år.


Ämnen i artikeln:

Hallpressen

Marknadsbranschen är däremot inget nytt för Ulrika Josefsson. Tidigare har hon jobbat på marknadsavdelningar för stora företag som McDonalds, Expressen och Svenska Skidförbundet.

– Branschen såväl som Hallpressen har höga krav på utveckling, både vad gäller innehåll i de kanaler vi erbjuder våra läsare och hur vi möter efterfrågan från våra annonsörer. I denna utmaning känns det väldigt bra att kunna komplettera Hallpressens ledning med Ulrika Josefsson och hennes breda kompetens i marknadsfrågor, säger Mats Tidstrand, vd Hallpressen, i ett uttalande.

Hallpressen ger bland annat ut morgontidningarna Jönköpings-Posten, Smålands-Tidningen och Smålands Dagblad.

Louise Lindberg

Ämnen i artikeln:

Hallpressen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.