Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Hon hjälpte Lidl vinna konsumenternas hjärtan – nu väntar nya utmaningar

Publicerad: 27 oktober 2022, 13:00

Bella Goldman går till vidare utmaningar.

Foto: Foto: Andreas Elgstrand

Lild har onekligen stuckit ut i sin marknadsföring genom åren och matvarukedjan har lyckats ta plats i den svenska livsmedelsbranschen. Men nu meddelar Bella Goldman, Lidl Sveriges varumärkes-, CSR- och kommunikationsdirektör att hon lämnar matvarujätten.

Ämnen i artikeln:

GarbergsLidlBella GoldmanOTWJMWGolinVoltNyheter

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se


De har till stor del lyckats med de blixtkampanjer som blivit lite av Lidl:s grej. Att snabbt komma ut med annonser i sociala medier, som spelar på aktuella snackisar. När

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev