Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Hon ska leda Publicis nya satsning: ”Mängden data, mätpunkter och nyckeltal är nästan oändlig”

Publicerad: 19 maj 2022, 11:36

Publicis fortsätter bygga på ”Power of one”-modellen och lägger nu till en insights-enhet. Anne Mogensen Voss får i uppdrag att leda den nya satsningen.


Ämnen i artikeln:

Publicis GroupeNyheter

Publicis arbetar som bekant med byråmodellen ”Power of one”, som kortfattat kan beskrivas som ett sätt att centralisera affären. Hejdå till flertal varumärken och silos, och hej till ett gemensamt

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Publicis GroupeNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.