Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Hon tar hand om kunderna på Tre

Publicerad: 14 oktober 2009, 07:32


Mobiloperatören Tre har en ny kundombudsman: Carin Wenner. Hon har senast arbetat som bolagsjurist för det amerikanska hälsokostföretaget TNI, där hon även drev ett flertal konsumentfrågor. Wenner har en juristutbildning från Uppsala Universitet.

– Rekryteringen av Carin Wenner är den del i vår långsiktiga strategi för att skapa Sveriges mest nöjda kunder. Trots att vår kundtjänst tidigare har blivit utsedd till Sveriges bästa ökar vi kontinuerligt våra insatser. Carin Wenner får ett stort förtroende då hon oberoende av övrig verksamhet skall representera och verka för våra kunder, säger Peder Ramel, Skandinavienchef för Tre, i en kommentar.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.