Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Jon Lax ska öka Norstedts trafik

Publicerad: 12 september 2016, 09:02

Foto: Norstedts

Jon Lax blir digital kommunikatör på Norstedts förlagsgrupp.


Jon Lax har varit redaktör på Rodeo sedan 2014. Nu värvas han av Norstedts Förlagsgrupp som digital kommunikatör.  

Norstedsts & Rabén & Sjögren når 300 000 personer i veckan digitalt. Lax kommer att ha ansvar för att stärka förlagshusets redaktionella kommunikation.

– Jag har följt Jon Lax i flera år. Han är en snabb, säker och genomdigital redaktör med ett fantastiskt kontaktnät. Nu ska vi öka trafiken och bli ännu viktigare för våra läsare, säger Olle Lidbom, kommunikationschef på Norstedts Förlagsgrupp, i ett pressmeddelande.

Björn Wallenberg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.