Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Josefine Richards ny cd på INGO

Publicerad: 16 februari 2016, 10:19

Josefine Richards, ny creative director på INGO.

Foto: Pressbild.

Hon har varit med och tagit fram de omtalade kampanjerna för Lidl. Nu får Josefine Richards axla ett större ansvar som creative director.
– Jag känner verkligen att vi är på rätt väg och att vi ska fortsätta i samma riktning, säger hon.


Ämnen i artikeln:

Josefine RichardsIngoCreative directorBjörn StåhlLidl

Josefine Richards har arbetat som copywriter på INGO sedan starten för fem år sedan. Innan dess arbetade hon på Grey. Nu blir hon befordrad till kreativ chef.
– Det känns

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.