Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag28.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Kaffekedja plockar projektledare från resebranschen

Publicerad: 7 Juli 2008, 07:40


Espresso House satsar på att växa kraftigt. I december utsåg företaget sin första reklambyrå, valet föll på Abby Norm. Tidigare har de endast använt sig av den grafiska designbyrån Brynell Design. I slutet av mars bytte de marknadschef, från Sofie Johansson till Anders Jonsson. Nu förstärker kaffekedjan företaget ytterligare genom att anställa Helena Ahlden, tidigare projektledare på reseföretaget Langley Travel, som ny driftschef.
Helena Ahlden har tidigare även varit driftschef på Landvetters Flygplats och Göteborgs Central. Hon kommer nu att ansvara för drift och utveckling av bolagets samtliga verksamheter i Sverige.

Linda Fagerlind

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.