Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Folk på väg
Publicerad: 24 juni 2019, 07:38
Malin Cumzelius.
Foto: Pressbild
Malin Cumzelius lämnar rollen som digital marketing responsible på H&M-gruppen för startup-generatorn Antler.
Tidigare i karriären jobbade Malin Cumzelius på flera kommunikationsposter inom Spotify, främst arbetade hon med konsumenterbjudandet för norra Europa. För två och ett halvt år sedan lämnade hon Spotify för H&M-gruppen där hon jobbade med lanseringen av Arket. Nu går hon återigen vidare i karriären, den här gången till startup-generatorn Antler.
– Det har varit en fantastisk resa att lansera ett varumärke från scratch tillsammans med ett otroligt inspirerande och duktigt team. Att rulla ut Arkets nordiska själ till en global publik och bygga retail för ett nytt konsumentlandskap har varit en ovärderlig tid för mig, säger Malin Cumzelius i ett pressmeddelande.
I höstas tillsatte Antler Livia Moore, tidigare marknadschef på Tink, som ny marknadschef.
– När chansen kom att gå Antlers program, visste jag direkt att jag inte kunde tacka nej. Deras starka fokus på innovation och bolagsbygge mixat med duktiga människor från jordens alla hörn får mig att hoppa och studsa av pepp, säger Malin Cumzelius.