Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Lars Friberg lämnar McCann – blir ansvarig för BBDO Nordics strategi: ”Får chansen att skapa något nytt”

Publicerad: 5 oktober 2021, 08:11

Efter tre år på McCann Stockholm går Lars Friberg till varumärkesbyrån BBDO Nordics, som satsar på att bli världens bästa byrå. ”Att komma till en byrå som redan är stabil och som nu har bestämt sig att levla ytterligare känns verkligen kul,” säger han till Resumé.


Ämnen i artikeln:

BBDO NordicsMcCann Stockholm

Från reklambyrå till varumärke. Lars Friberg har lämnat rollen som planning director på McCann och är sedan ett par veckor strategichef på BBDO Nordics (före detta Ehrenstråhle). När han inledde

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.