Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Folk på väg

Live Nation och Luger värvar till partneravdelningen

Publicerad: 6 Augusti 2019, 06:27

Magnus Olsson är ny marketing partnership manager på Live Nation och Luger. Han kommer primärt att jobba med bolagets NHL-satsning.


Magnus Olsson kommer närmast från Woah Dad där han arbetat med partnerskap, kundrelationer och strategi. Han ligger också bakom en av Sveriges största musikplattformar –festivalrykten.se.

– Det ska bli spännande att hoppa på nya projekt och partners. Att få jobba med både musik och hockey är lite av en dröm, säger Magnus Olsson i en kommentar.

– Vi gör ju mer och mer kreativa samarbeten med varumärken & företag kopplade till våra rättigheter och artister så att Magnus kommer till oss för att dedikerat jobba med detta är varmt välkommet, säger Patrick Fredriksson, Partnership Director på Live Nation och Luger.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.