Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Med Lotta Onajin ska Daniel Wellington ta nästa steg: ”Det finns jättemycket att göra med varumärket”

Publicerad: 15 juni 2021, 14:10

Lotta Onajin.

Foto: August Berg

Lotta Onajin har lämnat Rebtels migrantvarumärke Majority för en ny topproll som chief marketing officer på klockvarumärket Daniel Wellington: ”Jag sa till min chef att han inte kunde ha en medelålders, vit kvinna som driver det här framåt”.

Ämnen i artikeln:

Lotta OnajinEdelmanTele2ComviqRebtel

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


Lotta Onajin har sedan 2019 haft rollen som chief of story på telekombolaget Rebtel, och har där drivit lanseringen av Majority, ett nytt globalt fintechvarumärke riktad mot målgruppen migranter

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev