Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Med Lotta Onajin ska Daniel Wellington ta nästa steg: ”Det finns jättemycket att göra med varumärket”

Publicerad: 15 juni 2021, 14:10

Lotta Onajin.

Foto: August Berg

Lotta Onajin har lämnat Rebtels migrantvarumärke Majority för en ny topproll som chief marketing officer på klockvarumärket Daniel Wellington: ”Jag sa till min chef att han inte kunde ha en medelålders, vit kvinna som driver det här framåt”.


Ämnen i artikeln:

Lotta OnajinEdelman DeportivoTele2ComviqRebtel

Lotta Onajin har sedan 2019 haft rollen som chief of story på telekombolaget Rebtel, och har där drivit lanseringen av Majority, ett nytt globalt fintechvarumärke riktad mot målgruppen migranter

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.