Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Folk på väg
Publicerad: 17 oktober 2018, 13:07
Sara Liljegren och Pasi Helin.
Foto: Pressbild
Efter ett år som operativ chef på produktionshuset tillträder Sara Liljegren som Managing Director.
Ämnen i artikeln:
MediaMonksMediaMonks har 11 kontor och över 800 medarbetare. MediaMonks är även en av världens mest prisbelönta produktionshus, inte minst i samband med Cannes Lions där de tilldelats totalt 128 guldlejon, varav 13 guldlejon förra året. MediaMonks Stockholm har bland annat haft kunder såsom Ellos, Lindex, Tre, Ikea och Google.
– MediaMonks Stockholm har en enorm potential att utvecklas i snabb takt utan att göra avkall på kvalitet. Affärsområdena blir fler och fler i utveckling med branschen och vi har haft turen och skickligheten att knyta till oss fantastisk kompetens som kommer ge företagets tillväxt en rejäl skjuts på vägen, säger Sara Liljegren.
Sara Liljegren kommer senast från & Other Stories som Head of Studio & Online Content samt som varumärkesansvarig för MINI på BMW Sverige.
– Sedan Sara Liljegren kom till MediaMonks har vi genomgått en hel del förändringar i erbjudandet. Vi består idag av flera nya kompetenser vilket innebär att vi kan arbeta på en ännu bredare front, både mot byråer och direkt mot kundsidan. Här blir Saras erfarenhet av varumärkespositionering och content en enorm tillgång för oss, säger Pasi Helin, partner och ansvarig för affärsutveckling på MediaMonks.
Ämnen i artikeln:
MediaMonks