Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Folk på väg
Publicerad: 15 April 2016, 08:02
Nuvarande försäljningschefen för Stampen Local Media i Stockholm blir i sommar istället kommersiell direktör för försäljningsavdelningen på lokaltidningen Mitt i.
Michael Fällström blir även övergripande ansvarig för avdelningen.
– Vi är mycket glada att knyta Michael Fällström till oss. Han tillför både en bred kompetens från branschen och ett erfaret ledarskap som stärker Mitt i:s utvecklingsresa, säger vd Erik Norberg i en kommentar.
TV4, Dagens M ediaoch Talentum är ytterligare några av den nyvärvades tidigare arbetsgivare.
– Jag ser fram emot att få möjligheten att komma till Mitt i som har en sådan oerhört stark produkt med lokal förankring i Stockholmsområdet. Det är en förmån att få möjlighet att jobba med så många kompetenta människor som arbetar på Mitt i och den glöd som de visar för den lokala bevakningen, säger Michael Fällström själv och fortsätter:
– Nu ska vi fortsätta den förändringsprocess som redan har inletts och se till att utveckla vårt erbjudande till det vassaste på den lokala marknaden. Det är stor förändring i medielandskapet idag men människor har alltid varit intresserade av den lokala nyhetsbevakningen och det är det vi ska erbjuda dem på olika plattformar.
Mårten Färlin