Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Mindshare knyter till sig ny kampanjchef

Publicerad: 15 Januari 2015, 09:04

Malin Toftemar.

Malin Toftemar blir ny chef för kampanjer och teknologi på mediebyrån Mindshare. Hon kommer närmast från RTB-bolaget Sellbranch.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Malin har förutom på Sellbranch också jobbat som kampanjchef på Leanops och Hi-Media och som konsult på Blink och Bonnier Tidskrifter.

– Malin kommer ta tryggt ägarskap över våra kampanjer. Med sin bakgrund har hon stor erfarenhet av alla system som våra annonsörers digitala kampanjer kommer i kontakt med. På så sätt kommer hon kunna säkerställa att allt presterar enligt uppsatta mål och att vi kan vara så adaptiva som vi önskar och behöver vara, säger Kenneth Danielsson, vd på Mindshare, i ett pressmeddelande.

Malin ser fram emot sitt nya jobb.

– Smart teknik, resultat och detaljer är några av mina drivkrafter och här kommer jag kunna jobba både med utvecklingsfrågor och med fingrarna i den digitala syltburken. Det kommer bli grymt bra.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.