Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk på väg

Ny analyschef på Aller

Publicerad: 13 juni 2016, 11:17

Emanuel Vaz kommer närmast från Telenor och blir nu analyschef på Aller Media.


Ämnen i artikeln:

Aller MediaTelenor

Han har jobbat med market intelligence på Altia (finska motsvarigheten till Vin&Sprit) och nu senast chef över Customer Insight-avdelningen på Telefon.

Nu blir Emanuel Vaz analyschef för Aller Media.
– Det ska bli väldigt spännande att få börja på Aller media. Ett företag med starka varumärken som är mitt uppe i en stor digital utvecklingsresa. Och i den resan kommer analys vara en viktig pusselbit för att lyckas, säger han.

Niklas Engström, digital utvecklingsdirektör på Aller media:
– Emanuel har en solid analytisk förmåga och genom sin erfarenhet ett naturligt fokus på kunden. Det är något som blir allt viktigare när vi utifrån data och insikter utvecklar både användarupplevelsen och attraktiva partnererbjudanden.

Mårten Färlin

Ämnen i artikeln:

Aller MediaTelenor

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.