Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Ny chef på Wasp

Publicerad: 1 November 2017, 08:21

Joakim Arhammar.

Foto: Pressbild

Contentstrategen Joakim Arhammar rekryteras till Bonnier News contentbolag Wasp.


Ämnen i artikeln:

ContentbyråerJonas Nilsson

Joakim Arhammar har tidigare jobbat på Springtime och Appelberg. Han har skrivit boken "Content marketing för alla" tillsammans med Pontus Staunsrup som belönades med priset "Bästa branschgärning" i fjol.

Nu rekryteras han av Wasp Communication med ansvar för vilken effekt innehållsarbetet skapar för kunderna. Han blir även chef för content managers, design och teknik.
– Joakim Arhammar har en svårslagen erfarenhet inom digital content marketing, med honom vässar vi vårt redan starka erbjudande ytterligare, säger Jonas Nilsson, vd för Wasp Communication, i ett pressmeddelande.

Själv säger Joakim Arhammar:
– Jag brinner för att skapa engagerande innehåll som mottagaren aktivt väljer att ta till sig och som samtidigt levererar värde för avsändaren. Wasp har ända sedan starten skapat innehåll som leder till affärer och det känns otroligt kul att bli en del av det.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

ContentbyråerJonas Nilsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.