Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Folk på väg

Ny digitalchef på Mindshare

Publicerad: 19 Februari 2015, 12:16

Robin Leijonhufvud.

Foto: Pressbild.

Mindshare plockar in Robin Leijonhufvud som ny digitalchef. Hon kommer närmast från rollen som product and technology manager på Group M.


Ämnen i artikeln:

Mindshare

Mediebyrån Mindshare har gjort klart med en ny digitalchef i Robin Leijonhufvud. Hon är kanadensare i grunden men har bott de senaste tio åren i Sverige och har stor erfarenhet inom programmatiska köp. På Group M har hon satt upp flera trading desks runt om i Norden.

–       Robins erfarenhet och vår önskan om en tydlig positionering inom automatiserad handel gör att vi tillsammans är väldigt nyfikna på framtiden. Nu tar vi ytterligare ett steg på vår resa mot att bli Sveriges mest adaptiva mediebyrå, kommenterar Kenneth Danielsson, vd på Mindshare.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.